Politica de retur
Potrivit articolului 9
alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile
consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți
dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza
motivele.
Perioada de retragere expiră după 14 zile de la data la care intrați
dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de
dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs.
Pentru a vă exercita
dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia
dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație
neechivocă transmisă prin e-mail. În acest scop puteți folosi modelul de
retragere de aici; folosirea lui nu este însă obligatorie.
Pentru a respecta
termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind
exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Dacă vă retrageți, vom
rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile
livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales
altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit
de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de
la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă
retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași
modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția
cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de
rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei
astfel de rambursări.
Putem amâna rambursarea
până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care
ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea
mai apropiată.
Expediați produsele sau
înmânați-le direct nouă, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în
decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați
comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise
înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Va trebui să suportați
costul direct al returnării produselor.
Sunteți
responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din
manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților
și funcționării produselor.
Produse
comercializate de SC TUNINGCOX SRL.
Operatorii
noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi
detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau
contactarea firmei de curierat.
Informati aditionale
referitoare la Returnări:
Conform legislatiei in
vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane
fizice.
Astfel, consumatorul are
dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare,fara
penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la
primirea produsului- produselor.
Renuntarea la cumparare in
termen de 14zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.
Plata transportului pentru retur o va suporta cumparatorul .
Produsul returnat trebuie
sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate
accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
Daca din motive diverse,
produsul achizitionat nu este identic cu cel pe care doriti sa-l schimbati pe
masina, nu montati, nu aduceti modificari piesei primite pentru a fi montata pe
masina si nici nu folositi componente din piesa primita, daca doriti sa
efectuati returul .
Pentru a face returul de
marfa prin curier, sunt necesare urmatoarele :
1. sa ambalati produsul,
pentru a proteja ambalajul original
3. sa etichetati pachetul
cu expeditor si destinatar
4. sa predati coletul
numai la CURIER sau Posta romana,cu factura si bonul in colet
5.Transport trebuie platit
de dv.in cazul unei comenzi eronate de catre dv. (specificati la curier, cu
plata transportului la expeditor) si nici nu cereti ramburs.
Detalii : Daca
produsul este trimis in Garantie sau sa trimis de catre noi o
comanda/produs gresit din eroarea noastra platim noi transportul pentru retur
(posta) , daca renuntati la cumparare sau ati facut o comanda gresita
transportul retur va trebui sa il suportati d-stra . )
6. Puneti in colet un
bilet cu contul d-stra bancar (in format IBAN din 24 de caractere) si Numele
complet al detinatorului (sau puteti sa ne transmiteti si pe email aceste date
: tuningcox@yahoo.com), pentru a plati contravaloarea de retur(pretul afisat pe
saitul pieseauto.ro )dupa constatarea piesei ca sa trimis in perfecta stare
fara nici un fel de problema
7. In cazul in care piesa
ajunge deteliorata ,manipulata din tarnsport ne fiind abalata corespunzator de
catre persoana care face coletul retur ,nu va fi despagubit
Rambursarea contravalorii
produsului se va face in cel mult 30 de zile,dupa ce a fost verificat si sa
constatat ca intradevar vina ne apartine 100%, nu montati produsul sub nici o
forma pe masina daca observati ca a venit cu defect de la producator,pentru a
putea fi despagubit , daca in cazul in care este montat si ulterior vedeti ca
are este un defect de fabrica din trunare nu se mai poate returna ,bani vor fi
livrati doar in contul bancar al cumparatorului (sau al unui apropiat al
acestuia) .
In cazul coletelor trimise
cu verificare , destainatarul este OBLIGAT sa vericife coletul in amanutit daca
are vreun defect din transport (zgarueturi, spart , crapat, fisurat,lipsa din
piesele de montaj) rugati pe agentul de la curierat sa faca proces verbal
de distrugere,pierdere sau furt, daca si el constata aceste probleme
-daca primiti coletul si este
cu deschidere la livrare,iar dv. NU il desfaceti si achitati pentru el cu
semnatura dv. si ulterior dupa plecare curierului sezizati un defect , nu veti
mai putea fi despagubit ,deoarce vina va apartine in totalitate
-pentru verificare colet
se percepe o taxa suplimetara
Daca sunteti de acord cu toate conditiile
noastre va asteptam cu mult drag pentru a va servi!